نوشته شده توسط : narges

سلام به دخترای محترم

من میدونم که اون پسرا هستن که میان به اسم دخترا واسه من نظر میزارن.چون میدونم هیچ دختری نه احمق ونه بی ادب.

اخه بدبختا کارتون به اینجا هم رسیده؟

پس بهتره حقیقت و قبول کنین و انقد خودتون و ازار ندین حالا که حرصتون در اومده بیاین و بگین که قبول میکنین که بجز قدرت جسمانی چیزه بدرد خوری ندارین.

لازم نیست که بگید حرصتون در نیومده چون مشخصه در اومده.

و لطفا نظر بزارین (دخترا نظر بدن)

و پسرا زیاد مهم نیستن من اینا رو واسه خنده ی دخترا مینویسم.

بای تا های.





:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 2 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
SHADOW در تاریخ : 1389/7/15/4 - - گفته است :
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaammm.
bebin man ye pesaram.fahmidi?
arzesh fosh dadan nadary.
javabam yadet nare

/weblog/file/img/m.jpg
با افتخار میگم { یه پسر } در تاریخ : 1389/7/11/0 - - گفته است :
آخه بدبخت اگه ما پسرا نباشیم کی میخواد تو رو بزاره روی تخت گرم و نرم ، هی تلمبه بزنه. ها؟!!!! تو یه بیچاره ای. همونطور که سانی گفت تو شکست عشقی خوردی.

/weblog/file/img/m.jpg
بهنام در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
سلام خانما از اینکه یه کمی تونستین پسرا رو اذیت کنین چقد خوشحالین .... به این میگن قدرت و شوکت و شکوه مرد ، گاومیش هم چون تونسته شیر رو کمی با شاخاش اذیت کنه خوشحاله ولی ناچارا این بدرد و آن بمیرد و این قانون زندگی است موفق باشین اولین باره که از وب یکی از دوستان اومدم دیگه نمیام بای بای

/weblog/file/img/m.jpg
دوست قدیمی در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
سلام
من مدیر وب پسران زیبا هستم نظر شما واسه من محترم است اما اگر لطف کنی و دیگه به وب من نیای ممنون میشم.
دوست ندارم کسی در مورد پسرها اینطور صحبت کنه.
بای

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
سلام نرگس جون من از طریق تبادل لینک اتوماتیک لینکت کردم لینک من هم الان تو وبلاگته مرسی که سر زدی بازم بیا پیش ما فعلا عزیزم بای تا های

/weblog/file/img/m.jpg
افسانه در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
سلام عزیزم<
منم فکر میکنم کسایی که به نام دختر برضدت حرف میزنن واز پسرا حمایت میکنن دختر نیستن بلکه پسرایی هستن که از حرص زیاد راهی دیگه به کله اشون نمیخوره ومیخوان اینجوری باهات مقابله کننو بگن از جنس خودتم باهات مخالف ان
آخه پسرا که دیگه مخشون بیشتر ازاین به جایی قد نمیده

/weblog/file/img/m.jpg
افسانه در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
سلام عزیزم
منم فکر میکنم کسایی که به نام دختر برضدت حرف میزنن واز پسرا حمایت میکنن دختر نیستن بلکه پسرایی هستن که از حرص زیاد راهی دیگه به کله اشون نمیخوره ومیخوان اینجوری باهات مقابله کننو بگن از جنس خودتم باهات مخالف ان
آخه پسرا که دیگه مخشون بیشتر از به جایی قد نمیده

/weblog/file/img/m.jpg
mina در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
khosham miad kam nemiary

/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
قبول میکنم.
ولی تو ام قبول کن که اونقدرا حاله مارو نگرفتی.

/weblog/file/img/m.jpg
یلدا در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
سلام
ادامه بده.
دوست دارم که حاله پسرا رو بیشتر بگیری خوشم اومد باید بگم کارت عالیه.
بیشتر موفق شی. ایولا.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: