نوشته شده توسط : narges

میدونم که پسرایی که میات اینجا خیلی ناراحت میشن. 

 

و از اونجایی که میدونم پسرا خودخواهن پس نمیتونن با حقیقت کنار بیان.ولی چه میشه کرد؟حقیقت تلخه.





:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : 1 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
nadia در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
سلام عزيزم
لينكيدمت تو هم منو با اسم وبم بلينك
قربونت
باي راستي مر30 از اينكه به وبم سر زدي

/weblog/file/img/m.jpg
KARCAS در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
:sar bezan ba ham kal bendazim
-))shoma dokhtara hamin tori dige

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1389/7/2/5 - - گفته است :
سلام وب خوبی داری من بازم اومدم ببینم اینجا چه خبره هر طور که دلت خواست در مورد پسرا قضاوت کن اگه دوست داشتی منو با نام((یه وقت دیوونه نشی بیایی توو)) لینک کن بعد به من خبر بده من هم تو رو با هر اسمی که خواستی لینکت میکنم در ضمن چقد در مورد ،ما پسرا حساسی ...

/weblog/file/img/m.jpg
نگار در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
من یه دخترم پسرا رو خیلی دوست دارم به خصوص خوشتیپ و خوشکل این حرفا یعنیی چیی حتما دوجنسی هستی یا یه اختلالی داری
@- )@- ) @- )@- )@- )@- )

/weblog/file/img/m.jpg
با افتخار میگم { یه پسر } در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
تو فکر میکنی ما پسرا جوش میاریم در صورتیکه سخت در اشتباهی دختر خانوم. تازه ما داریم باهات حال میکنیم.

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
راستی نرگس جوووون میدونم تو اینا رو داری به شوخی مینویسی حالا بعضی ها فکر میکنن تو داری جدی جدی این چیزا رو مینویسی منتظرتم عزیزم دیر نکنی

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
سلام عزیزم به وب من هم سر بزن با هم دیگه کل کل میکنیم بلاخره به یه نتیجه ای میرسیم راستی من لینکت کردم توهم منو لینک کن چه شود فعلا عزیزم بای تا های

/weblog/file/img/m.jpg
با افتخار میگم { یه پسر } در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
والا تا اونجایی که من دارم میبینم دخترا خیلی خودخواهن. مخصوصا شما narges خانوم، یعنی ثابت کردی که خودخواهی و یه چیز دیگه به احتمال قوی شما کمبود داری. راستی توی یکی از پست هایی شما دادید گفتید که پسرا به درد حمالی میخورن، خوب اگه ما به درد حمالی میخوریم شما هم به درد شستن بچه میخوری.

/weblog/file/img/m.jpg
مدیریت تو میهن در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
درج رایگان تبلیغات شما

سایت تو میهن این افتخار را دارد که آگهی ها و تبلیغات شما را به صورت رایگان در سایت خود قرار دهد

این شرایط برای مدت کوتاهی میباشد پس زود تر اقدام کنید .

فقط قبل از درج آگهی قوانین ما را بخوانید

منتظر حظورتان هستیم.

مدیریت تو میهن

www.2mihan.com and www.2mihan.ir



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: