نوشته شده توسط : narges

شما دخترا ابروی بقیه ی دخترا رو میبرین.

و در ضمن من همه ی پیشنهاد هام و رد کردم و پسرا رو زایع کردم چون به دخترا گرایش دارم و دوست دخترم رو هم خیلی دوست دارم.

و 17 سالمه و ترشیده هم نیستم و به نظرات احمق هایی مثل پسرا و بعضی از دخترا هم اهمیت نمیدم چون حیوونایی مثل شما که ادم نیستین که بخوان واسه من نظر بدن.

بای تا های.





:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 1 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Tranis در تاریخ : 1389/8/3/1 - - گفته است :
سلام.یه سئوال؟شما دختر خانوم ها که خیلی خیلی ادعای عقلانی دارید و خداییش هم دارید چرا خودتون رو میارین پایین تا از پسرها بد بگین؟خب واست یک پسری مهمه جوابتون نداده اینکاری میکنی؟پس ولش کن منم یک پسری بودم توی مدرسه با بقیه حرف نمیزدم چون همش حرف زشت به هم میزدن!اما یه چیزی هست

/weblog/file/img/m.jpg
محرابه مظلوم در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
فقط چند تا چیز:
باورت نمیشه که الان که دارم اینا رو مینویسم گریه میکنم:
توی لعنتی باعث شدی نامزدم ترکم کنه... الهی داغی که به دل من گذاشتی رو خدا به دلت بزاره... اگه اینجا بودی تو صورتت تف میکردم... عوضی. تو زندگیمو ازم گرفتی. دیگه بختی واسم نمونده. الهی هیچوقت تو زندگیت خیر نبینی.. خیلی نامردی خیلی.. ایشا الله خدا جوابتو بده که اینجور زندگیمو نابود کردی خیلی پست و پست فطرتی خیلی.. به ما چه که از پسرا بدت میاد . تو دل سنگت نگه دار. تو داغ زدگی خوب و آرامش و ازم گرفتی عوضی / تمام آرزوهام هیچی شد الهی هر چی غم نصیبم کردی خدا نصیبت کنه ......... خیلی پستی... خیلی.............................: -((

/weblog/file/img/m.jpg
با افتخار میگم { یه پسر } در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
من با سانی موافقم تو حرصت در اومده که غلط املایی داری.

/weblog/file/img/m.jpg
افسانه در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
عزیزم تادلت میخواد به این پسرای نفهم بد بگو چون همش حقشونه جونم

فقط خودمونوعشقه عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
nadia در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
www.unknowngirl-wordsprivacy.loxblog.com

/weblog/file/img/m.jpg
nadia در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
سلام

خوبي...؟؟؟

وبت خيلي باحاله...دمت گرم...

خيلي حال كردم ولي اصلا به نظرات پسرا توجه نكن

اينا انقدر بي ادبن كه مي تونن چنين حرفاي سنگيني رو به ما دخترا بزنن

آخه نمي دونن با دخترا چطوري برخورد كنن

در هر حال به دل نگير فرهنگ ندارن

قربونت

باي

خوشحال ميشم به وب منم يه سر بزني


/weblog/file/img/m.jpg
مهسا خوشمله در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
دمت گرم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: