نوشته شده توسط : narges

باید بگم من نه عقده ایم و نه شکست عشقی خوردم واین وبلاگم فقط واسه سرگرمی ساختم و این که شما پسرا رو اذیت کنم که خوشبختانه موفق شدم.و این وبلاگ و واسه دخترایی که ضد پسر هستن ساختم.

باید بگم ما دخترا خیلی خوشگلیم ولی شما پسرا چندشین.پس انقد خودتون و تحویل نگیرین.

 





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 28 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Tranis در تاریخ : 1389/8/3/1 - - گفته است :
سلام.میگی واسه سرگرمی پس از پسرا کمتری که مسخره کردن شده سرگرمی یک دختر که هیچ وقت اینکار رو نمیکنن!خب من قبول دارن دختر 90% در حالت عادی خوبن اما وقتی بد میشن نمیشه جلوشون رو گرفت!!!تو بد شدی؟من حالم گرفته نشد چون میتونم تک تک جملاتتو آنالیز کنم بفهمم چته اما به نظر میاد خیلی بیخیال شدی که مثل پسرا شدی!خوشکلین؟این خوشکلی رو همه دخترا دارن؟از کجا آوریدن؟مگه ریمل فقط مخصوص دختراس و پسرا نمیتونن بزنن؟دیدی منم میتونم ضعفهای شماها رو بگم حالا بگم؟نمیخوام کل کل کنم ولی نمیتونم جلوی حرفی که درست میخواسته زده بشه اما نشده سکوت کنم.

/weblog/file/img/m.jpg
anti viroos در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
slm oomadam root anti nasb konam.

/weblog/file/img/m.jpg
دلخسته در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :

سلام

ای گفتی! قربون اون دهنت. بزن تو گوششون. بذار هر چی می خوان بگن تو گوش نده! خوشحال می شم به منم سر بزنی!


عزیزم من وقتی نظراشون و میخونم خوشحال میشم.چون مشخصه حالشون گرفته شده.

 


/weblog/file/img/m.jpg
Tranis در تاریخ : 1389/6/28/0 - - گفته است :
Bazam.Tashakor.Lotf Darid

/weblog/file/img/m.jpg
Reza در تاریخ : 1389/6/28/0 - - گفته است :
سلام.لازمه که اول خودمومعرفی کنم.من رضاهستم که میشه گفت تاحدودی بین همه وبلاگنویسان ضدپسربلاگفامعروف شدم وحال همشونومیگیرم.بله.شاید شما۱خوده خوشگل ترباشید.اما ما اندیشه ونیروی جسمانی بیشترداریم ومثل دخترانشدیم که مثل جنس چینی زیادباشیم.کمیابیم.شماهم چیزی نداریدکه روکنید...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: